dinsdag 20 december 2011

I love.. lemons & limes

 vandaag geef ik een review over de body butter I love... lemons & limes.
ik ben echt gek op de geurtjes en body butters van de I love... series.
ik moet zeggen dat dit al een wat oudere foto is want ondetussen is me pot helemaal op.
ik heb hem dan ook echt heel erg veel gebruikt en dat ik niks voor mij.
dit soort dingen vind ik namelijk wel altijd lekker alleen na een tijdje vergeet ik het en ligt de pot ergens te verstoffen en het product gaat dan over datum waardoor ik het weg kan gooien.
maar deze heb ik dus echt helemaal opgekregen :D

dit is hoe de body butter eruit ziet. het is meer een creme dan boter achtig moet ik zeggen.
al me andere body butters zijn toch wel wat steviger maar daarom is deze nog wel heel erg lekker.
ik hou zelf nogal van frisse geuren en heb daarom lemon & lime maar me moeder heeft strawberries & milkshake en die ruikt ook echt geweldig heel zoet dat wel.
op elke pot staat ook nog een kleine tekst en op deze staat:
I love litroenen & limoenen body-butter. I love... richtlijnen voor gebruik:
schep me ruim op met uw vingertoppen, masseer mij over uw hele lichaam zodat uw huid fantastisch verzorgd wordt, zijdezacht & met een heerlijke geur.
ze zetten de tekst van gebruik neer alsof de creme het verteld.
als je het niet kan vinden dat klopt want je moet op de achterkant waar de ingedienten staat eraf halen.

I love... cosmetics is te koop bij douglass en een pot met body-butter kost rond de 6 euro.

bij douglass zijn er nu ook kado verpakkingen van I love... producten.
zo heb je nu bijv. Shimmer & Sparkle en de Glitter & Gold
 die zijn speciaal voor de feestdagen.
het pakket kost 19,95 misschien een leuke kado tip voor als je nog niks hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten