dinsdag 27 december 2011

lush korting

heeiii allemaal
ik hoop dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad ik in ieder geval wel,
maar ik ga sommige van jullie nu verblijden met een hele leuke kortings aktie bij lush!!
ik weet niet of iedereen lush al kent maar anders moet je snel kennis gaan maken met de overheerlijke producten van lush.
lush deed de afgelopen jaren op 1 januari dat als je voor 30 euro koopt je voor 30 euro gratis kreeg maar dit jaar doen ze het anders.
op alle kado's en kerstproducten zit nu 50% korting!!!!
ik kon me dan ook echt niet inhouden de verzendkoste vind ik persoonlijk wel erg hoog (6,50) maarja dat nemen we dan maar voor lief, de aktie is ook in de winkel dus woon je in de buurt van een lush neem dan zeker even een kijkje.
ik laat jullie ook nog zien wat ik dan allemaal gekocht heb,
dus kijk snel verder als je dat wilt zien.

we beginnen maar gelijk bij het grootste kado. dit is het home fot christmas kado. hij koste 26,48 en bevat 7 dingen. hij bevat Honey I Washed The Kids Zeep (100g), Vanilla Deelite Bodylotion (100g), Gingerbread House Bubble Bar, Honey Bee Bath Ballistic, Lil' Lush Pud Bath Ballistic, It's Raining Men Douchegel (100g), Three Gold Rings Bubble Bar. ik heb dit even gekopieerd en geplakt omdat het zoveel is.
toevallig heeft me moeder voor kerst al de it's raining man douchegel gehad en die is erg fijn dus nu hebben er dan 2 en ik ben heel erg benieuwd naar de honey i washed the kids omdat dat 1 van de best verkochte zeepen is bij hun maar altijd als ik naar een lush winkel ging hadden ze hem niet en nu zit hij er gewoon in.
ik vond het kado wel prijzig maar ik dacht ook normaal was ik het dubbele kwijt geweest dus ik moet het gewoon doen nu kan ik het even missen.

de angels delight zeep. vorig jaar zag ik hem in de winkel staan als hele grote taart. het zag er echt geweldig uit! toen heb ik hem niet gekocht maar hij rook wel heerlijk en nu was deze zeep voor 100 gram maar 2.25 nou dat is echt geen geld, dus voor die 2,25 moest ik die ook gewoon mee bestellen.
dit is de cinders bruisbal deze koste 1,88 echt geen geld. ik vond hem er wel lekker uitzien dus die kon er ook nog wel bij.
dit kado heb ik eigelijk alleenmaal voor woosh gekocht. ik ben echt helemaal gek op de woosh jelly en de mijne is helaas bijna op dus ik kon wel een nieuwe gebruiken. in dit kado zit ook nog de Snowglobe Zeep.
woosh en de Snowglobe Zeep zijn allebij 100 gram en dit kado koste 7,48 dus dat viel wel mee.
deze kon ik ook gewoon niet niet nemen. ik heb van deze ook de 250 gram genomen in plaats van 100 ik twijfelde nog of ik 500 zou nemen maar het werd dan wel erg prijzig. de 250gram koste nu maar 5,48 dat betaal je normaal ongeveer voor de 100 gram of zelfs nog iets meer dus dit was echt heel erg voordelig.
en als laatst de fair trade foot lotion. door het vele staan op me werk heb ik snel vermoeide voeten dus leek deze me wel erg lekker. deze was als enige van wat ik besteld heb zonder korting. maar ik dacht nu ik toch al verzendkoste moet betalen doe ik het maar gelijk goed. hij koste 13,95 voor 225 gram.

deze aktie is er nog tot 6 januari maar ik zal toch wel snel wezen omdat in de webshop al veel is uitverkocht maar misschien wordt dat ook nog wel aangevult.
ik hoop dat jullie er wat aan hebben ik zal nog een foto posten als ik het binnen heb.
groetjes Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten