dinsdag 6 december 2011

sorry dat ik niks heb gepost de afgelopen week
maar ik ben ziek. en goed ziek ook.
alleen ja ik moest toch ook werken enz. waardoor ik dus helemaal kapot was als ik thuis kwam en dus gelijk me bed in ging.
ik heb mandag wel vrij van school genomen zodat ik even een beetje kan gaan uitzieken maarja morgen moet ik toch echt weer gaan werken.

ik heb wel zondag sinterklaas geviert en wat is me nichtje verwend zeg.
hebben jullie het weekend of maandag nog sinterklaas geviert???
groetjes Laura

ik hoop snel weer te kunnen posten

2 opmerkingen:

  1. Heey volger! GFC gaat weg, dus wil je me op bloglovin' volgen? x Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo lieve volger! jij volgt mij met google friend connect, helaas stopt google friend connect ermee, en kun je dus niet meer van mijn blog op de hoogte blijven. Je kunt me dan via bloglovin' volgen, dit doe je door op de knop bovenaan mijn sidebar te klikken.

    Ik hoop dat je me wilt volgen!
    Liefs, Sophie (myveryownlookbook-sophie.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen