dinsdag 22 oktober 2013

O.P.I super bass shatter


 Goedendag,
Ik ben gek op nagellak en vooral op O.P.I.
Ik heb niet heel veel lakjes O.P.I omdat ze vrij prijzig zijn, ik bestel ze daarom ook altijd via ebay omdat ze dan al vaak €5 goedkoper zijn.

Nu zag ik tussen de folders dan Big Bazar O.P.I shatter nagellakjes verkoopt voor 1,99!!!!!
Dat is de aanbieding van deze week dus ik ging zaterdag na me werk snel even langs de Big Bazar.













Hier het plaatje van de aanbieding!
Er staat dat ze normaal 7,99 zijn maar ze zijn normaal 13,95 dus dit is echt een hele goede deal.
Ik ben niet heel erg dol op shatter lakjes maar het kan wel leuk zijn, maar ik zou er geen 13,95 voor uitgeven. Dus nu ze 1,99 waren dacht ik oke dan is het wel leuk is het dan toch niks dan verspil je niet veel geld.


 Ik heb 2 shatter lakjes gekocht en dat is een zwarte (niet op de foto) en een donker paarse en die is nog van de nicki minaj collectie.
Ik had al een nageklak van die collectie dus ik heb die samen gecombineerd.
De basis kleur is Pink Friday en de shatter is Super Bass.

Ik vind ze samen erg leuk. Ook al ben ik normaal niet zo gek op shatter nagellak vind ik deze combi wel leuk.
Dit zijn de namen van de nagellakjes zoals ik al eerder vermelde.

Zo zie je de nagellak nog even in ander licht zonder flits.
Ik heb geen top coat gebruikt dus hij is wat matter wat ik zelf wel leuk vind.

Ik heb deze nagellak nu al sinds zaterdag op dus 4 dagen en dat is vrij lang voor mij doen.
Meestal is de nagellak na 2 dagen bij mij al flink beschadigd dus dit is echt vrij lang.
Ik ben benieuwd hoeveel dagen het uiteindelijk vol zou houden maar ik verwacht dat het er over 2 dagen wel af is maar we zullen zien.


Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en als je deze shatter lak nog wilt kijk dan snel bij jou Big Bazar in de buurt en wie weet hebben ze hem nog.
In ieder geval is het een goede deal.
Kijk het zijn niet zo nieuwste nagellakjes maar ik vind dat persoonlijk niet erg nagellak blijft erg lang goed en of het nou de collectie van vorig jaar is weet niemand.

Groetjes Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten