donderdag 3 oktober 2013

solliciteren...

Goeiedag allemaal,
Ik had beloofd weer wat meer aan me blog te doen en dan wil ik ook zeker.
Helaas heb ik het op dit moment iets drukker gekregen dan ik had gehoopt.
Ik heb 2 weken geleden namelijk te horen gekregen dat mijn contract niet verlengt word.
Ik ben op dit moment dus heel erg druk met solliciteren waardoor ik alsnog weinig tijd heb om met de blog bezig te zijn.
Helaas ben ik niet de enige met dit probleem, duizenden mensen zitten op dit moment zonder werk thuis.
Er valt ook erg weinig tegen te doen dan je suf solliciteren.
Ik ben ook bijna klaar met m'n opleiding dus ik hoop in november me allround kappersdiploma te halen.
Ik hoop dat jullie het begrijpen en ik zal toch proberen nog wat aan me blog te doen en zodra ik nieuwe werk heb wil ik zeker nog veel meer aan me blog doen :D!

groetjes Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten