vrijdag 4 oktober 2013

top 5 music of me

Op dit moment luister ik weer heel veel muziek en ik heb voor jullie mijn top 5 uitgezocht van dit moment:
Op nr. 1 Christina Aguilera - army of me.
Het is een heel erg lekker nummer en ik voel me echt heel fijn als ik dit luister.
Ik had hem al wel eens gehoord maar was de titel vergeten tot Mascha van Beautygloss.nl dit nummer op haar blog zetten. Sinds dien luister ik dit nummer elke dag wel meerdere malen.

Als je de ander 4 wilt zien lees dan snel verder.


Op nr. 2 staat David Guetta ft. Sia - She wolf.
Dit nummer vind ik al een hele tijd heel erg mooi maar het doet echt wat met me.
Het is wel lekker up tempo en ja Sia heeft gewoon echt een hele mooie stem.

Nr. 3 is  Avicii vs Nicky Romero - I Could Be The One.
Ik vind de clip hiervan ook erg leuk, de vrouw in de clip vind haar leven maar saai en wilt graag
 iets anders en dan ga je zien wat ze allemaal wil doen. Het einde is wel erg zielig eigenlijk.
Ik vind de tekst ook heel erg mooi van dit lliedje, ik hoop dat I could be the one voor iemand kan zijn.

Nr. 4 is Fool's Garden-Lemon Tree.
Het is wel al een ouder liedje maar de melodie is zo lekker.
Het is ook wel echt een meezinger vind ik.
Gewoon een lekker makkelijk liedje.

Nr. 5 is Miley Cyrus - Wrecking ball.
Er is natuurlijk een hoop ophef op het moment rond Miley naar haar optreden met Robin thicke.
Ik vind dit wel echt een mooi liedje en ik vind de muziek van Miley steeds beter worden.
Vanavond is op MTV ook een documentaire rond Miley over de afgelopen tijd.
Ik hoop dat jullie het ook leuke liedjes vinden en dat jullie het een leuk artikel vinden.
Groetjes Laura.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten