dinsdag 8 oktober 2013

wax meltjes

Waxmeltjes. Je ziet het steeds meer en het is een hele fijne manier om je huis of kamer lekker te laten ruiken. Je hebt ze in heel erg veel geuren. Ik bestel ze eigenlijk altijd online via webwinkels en dat kost echt bijna niks. Meestal doe je ruim 10 uur met een geur. Soms iets korter en soms wat langer.

Nu langzamerhand wordt het steeds weer sneller donker en krijgen we steeds meer zin in lekkere geurtjes en kaarsjes.
Ik doe dan graag me waxbrander aan zodat me kamer weer lekker gaat ruiken.












Dit is mijn wax brander.
Bij een waxbrander leg je de wax met geur in het bakje, en onderin doe je een waxinelichtje.
Door de warmte van de waxinelicht smelt de wax en komt de geur vrij.
Als ik hem aan heb gezet doe ik de kop van de uil er weer op.


Zo is mijn brander dan als hij aan staat.

De wax lost niet op dus je moet het er zelf uithalen als de geur niet lekker meer is.
Ik doe het zelf altijd onder de kraan zodat ze wax weer een beetje zacht wordt en dan haal ik het er met een keukenpapiertje weer uit.

Je hebt waxbranders in alle prijs klasses.
Je kan ze al bij de Xenos voor nog geen 3 euro kopen.
Die van mij komt van de Intratuin.

Ik bestel zelf mijn waxmeltjes altijd bij:
van alles wax
Ze hebben daar hele lekkere geuren die ook heel lang geur blijven afgeven.
Per waxmelt betaal je daar € 0,55 dus dat is ook niet erg veel.
De levering is ook altijd heel snel en heel erg netjes.

Ik ben benieuwd of jullie die al konden en wat jullie ervan vinden.
Groetjes Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten