woensdag 18 januari 2012

budget tip: neusstrips & OSIS

Vandaag heb ik een leuke budget tip voor jullie.
De reinigende porien strips van de action.
Ze kosten namelijk maar 1 euro!
Wil je weten wat ik ervan vind, lees dan snel verder.


Ik ben gek op neusstrips. Meestal koop ik de eigenmerk strips van de kruidvat en nu zag ik deze maandag bij de action liggen.
Ze koste me maar 1 euro dus dat was het proberen wel waard.
Het zijn trouwens 6 strips.
Zo ziet de neusstrip eruit.
Ik zal er ook even stap voor stap bijzetten hoe je ze gebruikt ( op de achterkant van het doosje staat ook een duidelijke gebruiks aanwijzing.
Stap 1: reinig je gezicht goed (vooral de neus natuurlijk)
Stap 2: maak je neus een beetje vochtigmet je vingertoppen. (gebruik lauw water door warm water gaan je porien open staan).
Stap 3: haal de strip voorzichtig met droge handen van het plastic af en doe hem netjes strak om je neus.
Stap 4: laat de strip er 10 tot 15 minuten opzitten tot het helemaal droog is.
Stap 5: haal de strip van je neus af, gaat het niet zo makkelijk maak hem dan een beetje nat.
En dan zal je allemaal sprietjes uit zien steken op de strip.
Ik vond hem erg fijn moet ik zeggen dus ik hoop dat jullie wat aan mijn tip hebben.
Ik heb trouwens nog een budget tip van de action.
Bij de action bij mij in de stad (zoetermeer) zag ik deze potjes staan.
Ben je opzoek naar een soort wax iets voor je haar probeer dit. Normaal kan je dit alleen bij de kapper kopen en zijn de prijzen tussen de 10 en 15 euro geloof ik.
En nu was het maar 3,50 (misschien 4 euro dat weet ik niet precies) maar in ieder geval heel goedkoop.
Je hebt meerdere soorten dus lees de verpakking even voor je het koopt.
Maar dit is dus echt heel erg goedkoop.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en er iets aan hebben.
Groetjes Laura

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat de neusstrips bij jou wel goed werken! Ik kreeg hem er bijna niet meer af dat deed best wel pijn! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die neusstrips ook eens geprobeerd en die van de Action is inderdaad erg fijn (:
    Btw, ik volg je, volg je me terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb ook zulke soort gebruikt, werke makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb die neusstrips ook (:
    Elkaar volgen?? xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen