donderdag 12 januari 2012

review; helping hands

Vandaag geef ik een review over 1 van de beste handcremes die ik ooit gehad heb.
Namelijk "helping hands" van Lush.
Ik heb deze nu sinds begin december en ik gebruik hem echt bijna elke dag.
Rond de kerst lagen me handen namelijk helemaal open van al het harenwassen en de kou van buiten,
dus toen had ik gewoon echt iets nodig voor me handen.
Ik gebruikte eerst altijd smitten handcreme van Lush alleen die is er niet meer.
Ik ging opzoek naar een vervanger voor smitten en kwam uit op helping hands en het helpt ook echt!
Als je nog meer over deze creme wilt weten lees dan snel verder.


Dit is wat er op de deksel staat. Het is trouwens 100 gram. Ik moet zeggen dat dat erg veel is.
Ik heb van smitten ook een beetje weg moeten gooien omdat die na een jaar niet meer goed was dus je doet er echt ontzettend lang mee.

Wat er op de deksel staat is wel echt waar want de wondjes verdwenen als sneeuw voor de zon.
En ik had ook echt geen droge handen meer na het gebruiken van deze handcreme.
Dit is hoe de creme eruit ziet.
Het is een beetje roze achtig. En het ruikt een beetje gekruid. De geur vind ik iets minder persoonlijk maar het is niet vreselijk. En omdat deze creme zo goed werkt vind ik de geur nog het minst belangrijke.
Helping hands kost 11,95.
Geloof me dat is echt geen geld voor zo'n grote volle pot. Want de pot zat echt tot de rand toe vol.
Ik hoop dat ik jullie genoeg geinformeerd heb en als je vragen hebt stel ze gerust.
Groetjes Laura.

4 opmerkingen: