dinsdag 10 januari 2012

Wella, sebastian & SP

Gister moest ik nogal onverwachts naar een show van Wella. Zaterdag vroeg me baas of ik maandag avond wat te doen had en zo kwam het te spraken dat we een show hadden van Wella. Nouja eigenlijk P&G, dat is het bedrijf waar alle merken onder vallen. Een soort unilever bijv. zo is ariel wasmiddel enz ook van hun.

We werken namelijk nu met schwarzkopf en KMS maar schwarzkopf gaat er bij ons uit. En daarvoor in de plaats komt Wella.

Ik weet nog niet waar we precies mee gaan werken daar moet ze nog over na gaan denken maar we weten nu in ieder geval meer over de lijnen en de producten daarvan.


Zo heb je meerdere merken.
- Wella, daar heb de je stylings producten van, de kleuringen en de verzorgings.
- SP, is voornamelijk gericht op de verzorging van het haar.
- sebastian, is voornamelijk gericht op styling.
- nioxin, in voor dunner wordend haar.

Wij gaan volgens mij wel zoiezo met de kleuringen van Wella werken maar verder heb ik geen idee.
Nog een leuke bijkomstigheid van de show was... de goody bags.
Dit was wat er allemaal in zat. we kregen bij elke tasje van het merk 2 producten.
Een paar collega's van mij waren al gelijk erg blij met de goody bag van sebastian want hun hadden daar al meer gewerkt voor het hairmaxx werd. Ik ben erg beniewd wat ik er van ga vinden en ik ga ze dus ook zeker snel uitproberen.
Dit zijn de 2 producten die in de sebastian goody bag zaten.
Het zijn de :
- sebastian potion 9.
- sebastian matte putty.
Ik heb de producten nog niet geprobeerd, maar dat ga ik zeker snel doen en als ik dat gedaan heb komt er nog een review over.
De sebastian potion 9 ruikt in elk geval erg lekker.
Dit zijn de stylings producten die we van Wella kregen.
Dat zijn de:
- wella pearl styler.
- wella shape shift.
Ook deze producten ga ik snel uitproberen en dan komt er nog een review over.
En dan als laatste SP. Ik had hier nog nooit van gehoord en ben er dus ook erg benieuwd naar.
SP staat trouwens voor system professional.
Hierin zaten de:
- SP repair shampoo.
- SP repair mask.
Deze ga ik vanavond gelijk uitproberen. het ruikt allemaal ook erg lekker en ben benieuwd hoe goed het werkt.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Hebben jullie al wel eens 1 van deze producten gebruikt? En zoja hoe vond je ze.
Groetjes Laura.

3 opmerkingen: