maandag 2 januari 2012

hair tutorials

heei, vandaag wil ik met jullie een paar hair tutorials delen.
ze zijn niet van mij ik heb geen camera dus ik kan geen filmpje opnemen maar er staan wel al hele leuke op youtube.

ik ben zelf vooral gek op vlechten en opsteken.
ik kan via youtube veel inspiratie opdoen.

de foto hiernaast heb ik ooit ergens gevonden en een collega van mij maakt vaak ook dit als ze het even snel vast wilt doen (en dat het er toch mooi uitziet) het is niet moeilijk.

en zo is het met veel kapsels. Je moet alleen oefenen ik kon eerst nog geen invlecht maken en nu kan ik heel me haar invlechten alleen maar door gevoel.

ik hoop dat jullie de filmpjes die ik heb uitgezocht leuk vinden en kijk snel verder om ze te kunnen zien

een vintage bohemian opsteek kapsel erg simpel maar wel erg mooi.
een filmpje over een hele mooie vlecht met 5 stukken!!!
ik ben gek op haar filmpjes ze heeft zoiezo heel erg mooi haar maar ik vind dit kapsel erg leuk en simpel.
nog een filmpje van haar, echt ik ga deze woensdag of donderdag naar me werk proberen te maken, erg leuk :D

ik hoop dat ze een beetje goed te zien zijn want ik kan de filmpjes die groter maken (het lukt me in niet :( ) maar anders moet je het filmpje even aanklikken zodat je hem via youtube wel in groter formaat kan bekijken.

ik hoop dat jullie er iets aan hebben en het leuk vinden
groetjes Laura

7 opmerkingen:

  1. wauw superleuk!
    ik ben benieuwd naar jou resultaat!x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke filmpjes.
    Maar voor mij onmogenlijk om er aan te beginnen.
    Ik kan echt niets met mijn haar :s
    Leuke blog heb je(;
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel leuk uit! Maar bij mislukt zoiets toch heel vaak!

    Ik ga je ook even volgen, je hebt een leuke blog!

    Neem je ook eens een kijkje op mijn blog??

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ga sowieso de bohemian updo proberen&jouw blog volgen!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind dat altijd zo mooi. Maar ik ben echt een kneus wat betreft vlechten.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel erg leuk. Ik heb gelezen dat je kapster bent? Dus ik ben wel benieuwd naar je eigen creaties!
    En dankje voor ons te volgen, we volgen zeker terug:)

    BeantwoordenVerwijderen