dinsdag 17 januari 2012

fair trade foot lotion

Vandaag een review over de fair trade foor lotion van Lush.
Misschien had je hem al in een vorige post voorbij zien kopen : lush bestelling .
Maar nu ga ik jullie vertellen hoe deze voetlotion bevallen is.
Dus wil je dat weten lees dan snel verder.


Dit is hoe de deksel eruit ziet. Iets wat ik totaal niet van lush gewend ben is dat een plaatje op de deksel staat. Ik vind het wel wat hebben.
Zoals je kan lezen is de naam van deze voetlotion niet onterecht. Ze zorgen ervoor dat boeren een goede prijs krijgen voor de producten die ze kopen en dat vind ik erg goed.
Zo ziet het er uit. De lotion is roze. Ik vind het ook echt een lotion want het is erg dun.
Het ruikt helemaal naar mint, echt heel erg lekker.
Ik heb hem ookal vaak gebruikt en meestal vergeet ik dit soort producten en gebruik ik het niet maar deze pak ik er echt even bij.
Meestal gebruik ik hem voor het slapen gaan en ik voel me voeten dan echt ontspannen. Het gaat niet echt tintelen maar het voelt wel echt heel erg lekker.
Dit is een iets duidelijkere foto van hoe de lotion eruit ziet.
Er is nog niet zoveel uit zoals je ziet en ik denk dat ik er ook echt ontzettend lang mee zal doen.
Het is namelijk 225 gram en dat is erg veel.
De prijs valt me dan ook ontzettend mee vooral als je ziet hoeveel het is.
Hij kost namelijk 13,95.
Echt geen geld als je weet hoe goed deze is en hoe lekker vooral.
Ik raad deze dan ook echt aan.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben en als je vragen hebt stel ze gerust.
Groetjes Laura.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creme, ik ben op zoek naar een voetlotion. Deze houd ik zeker in mijn gedachte. Maar ik vind het erg jammer dat veel voetcreme`s naar mint ruiken. Ik zoek er juist een die naar fruit of kokos ruikt.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen