zondag 15 januari 2012

catrice photo finish foundation

Vandaag review ik de Catrice photo finish liquid foundation.
Ik was al een tijdje opzoek naar een goede foundation en op mijn zoektocht kwam ik deze tegen.
Ik heb op meerdere beautyblogs al positieve reacties hierover gehoord en daarom vond ik het zeker waard om deze uit te gaan proberen.
Wil je weten wat ik van deze foundation vind?
lees dan snel verder


 Ten eerste de verpakking.
Ik vind de verpakking erg netjes en functioneel.
Het glazen potje vind ik wel mooi alleen moet je hem dus zeker niet laten vallen.
En het pompje vind ik erg handig. Met 1 pompje heb ik echt genoeg voor heel me gezicht dus dat is wel fijn dat ik niet meer te veel foundation pak.
Ik heb de kleur 020 Rosy Beige.
Ik wilde eigenlijk 030 proberen maar toen ik die op me hand deed zag je al gelijk dat die veel ste donker was dus op me gezicht uitpoberen was niet eens nodig dus dan maar de 020.
En ik moet zeggen dit is ook echt de goede kleur voor mij.
Niet de donker maar ook zeker niet te licht.

Nu de dekking en hoelang blijft ie zitten.
Hij dekt goed niet overdreven maar goed.
En de tijd van blijven zitten. Als ik een schooldag heb zou die de hele dag blijven zitten maar tijdens me werk niet. Dat komt ook omdat dat nogal rennen vliegen is.
Maar over het algemeen blijft deze foundation lang zitten maar ik denk niet de 18 uur die beloofd wordt.

Deze foundation kost 6,49 en is de koop bij kruidvat.
Hebben jullie fijne ervaring met deze foundation?
Zo ja laat het me weten.
Groetjes Laura en nog een fijne zondag.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb die foundation nog nooit gezien. Qua flesje lijkt het een beetje op die van Sephora. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke artikel!!
    ik heb zelf deze foundation nog niet gezien.
    xxxmelanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik deze foundation ook en vind hem super fijn! Hij plakt niet (wat bepaalde foundations toch wel doen), blijft vrij lang zitten en ruikt niet supervies, wat natuurlijk ook erg fijn is, aangezien het toch op je gezicht zit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb die andere foundation van Catrice. Dat het flesje van glas is, is wel echt een nadeel! Verder ben ik er wel tevreden over. Maar ik heb toch liever het flesje van Max Factor.

    BeantwoordenVerwijderen