zondag 1 januari 2012

lush pakket

Zoals ik beloofd had zal ik de foto's van me lush pakket erop zetten en hier zijn ze dus ook.
Dit was de doos waar alles in zat, hij staat nog steeds in me kamer en echt als ik me kamer nu inloop ruikt het helemaal naar de lush producten, I love it!!
Als je verder wilt zien wat het allemaal is kijk dan snel verder!!

Laten we maar beginnen met het 1ste kado.
Dit was zoals je in me vorige lush post kon lezen ook de duurste maar daar zat ook het meeste in
hieronder staat een foto van als je de doos open doet. (Er zat wel meer van dat opvul spul in maar dat heb ik voor de foto er maar even uit gehaald) zoals je ziet heerlijke producten. En wat het handige is van dat opvul spul (ik ben de naam even kwijt) is dat je het kan wegspoelen met water.

Dit is alles was erin zit. ik moet toegeven dat ik alleen de raining man douchegel al gebruikt heb maar voor de rest kon ik deze producten nog niet, ik wist wel welke het waren enz. maar had ze zelf nog nooit gebruikt dus dat is ook wel leuk.
Dit is het kleine kado. ik heb deze eigenlijk vooral voor de Whoosh gekocht maar de andere zeep die erbij zat had ik vorig jaar ook in een kado zitten en die ruikt ook lekker fris.
Wisten jullie trouwens al dat je de harde jelly potjes ook in kunt leveren bij lush net als de zwarte potten.
Als je er 5 hebt dan krijg je een gratis vers masker. Altijd lekker toch!

Dit is de fair trade foot lotion en echt me voeten waren hier aan toe.
Ik heb hem nu 2x gebruikt voor ik me bed in ging en echt ik voel me voeten gewoon ontspannen dus echt een aanrader, en leuk ook de creme is roze :D.
Snow Fairy, ik moet eerlijk zeggen in heb hem zelf nog nooit gehad en ik hoorde altijd goede dingen over deze douchegel en echt hij is godelijk ben ook blij dat ik de 250g heb genomen en niet de 100g.
Hij ruikt en beetje naar bubbelgum echt heel erg zoet maar wel erg lekker!
En dan als laatst de bruisbal en een angels delight zeep.
Ik heb bijde nog niet gebruikt maar de ruiken allebij heerlijk.

Op de website is echt zo goed als alles uitverkocht maar de aktie is nog tot 6 januari misschien zijn er in  sommige lush winkels nog wel producten met 50% korting maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
nouja zoals een collega van me al zei gister, voorlopig ga ik niet stinken maar ga ik heerlijk lush producten gebruiken.
Als je nog iets wilt weten over een product vraag het dan gerust.
Groetjes Laura

3 opmerkingen:

  1. Hele leuke spulletjes! Heb zelf ook veel spulletjes gekocht bij de Lush! Vind de Snow Fairy echt heerlijk ruiken! Echt een van mijn favorieten ;)
    x Leila in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele leuke blog, maar even twee kleine puntjes. Als je hoofdletter aan het begin van je zin gebruikt, oogt het veel netter en proffesioneler. Ook woorden als me (in plaats van mijn) en kon (in plaats van kende) maakt het allemaal wat rommelig en slordig. Als je wat met deze tips doet oogt je blog gelijk netter en meer proffesioneel. Hopelijk heb je er wat aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen