zaterdag 14 januari 2012

nagellakjes

Goedenavond allemaal, en ook een fijn weekend allemaal,
Ik heb helaas geen tijd gehad om vandaag en gister echt een post te maken dus dat zal ik morgen even goed maken.
Afgelopen maandag was ik even in de stad in me pauze en toen ging ik samen met een vriendin de kruidvat even in voor wat nieuwe nagellak.
En dit waren de lakken die ik gekocht heb van links naar rechts:
- Catrice, 540 am i blue or green?
- Essence, special effect topper, 10 glorious aquarius.
- Catrice, 610 ashley
- Essence, cracking top coat 04 crack me! silver.

Ik had geprobeerd om swatches te maken alleen ik kon geen goed licht vinden dus die komen ooit nog wel.
de lakjes van catrice kosten 2,49 per stuk en de laskjes van essence 1,79
en ze zijn bijde te koop bij de kruidvat.
Groetjes Laura.

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn die blauwe glittertjes leuk!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he :D het is wel zo dat je er maar weinig op je nagels krijgt dus je moet wel meerdere lagen gebruiken

      Verwijderen
  2. Heel leuk! Ik ga je volgen, volg je mij ook?

    http://body-hair-nails.blogspot.com/

    Liefs,

    Estella

    BeantwoordenVerwijderen